Beleid
BETALEN
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij Outdoor Luxury is het mogelijk om met iDEAL, creditcard of achteraf je betaling te doen. Mis je een betaalmethode? Neem dan contact met ons op, wij kijken graag of wij jouw gevraagde betaalmethode kunnen aanbieden.
RETOURNEREN
Hoelang na ontvangst kan ik mijn bestelling retourneren?
Een artikel mag altijd binnen 14 dagen retour worden gestuurd, de kosten zijn voor eigen rekening. Indien een artikel defect of sterk afwijkt willen wij je graag vragen om per e-mail of per telefoon contact op te nemen, wij zullen altijd met een passende oplossing komen. Bij een defect/afwijkend artikel vinden wij het fijn om een foto te ontvangen van het betreffende artikel indien dit mogelijk is.
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Een artikel mag altijd binnen 14 dagen retour worden gestuurd, de kosten zijn voor eigen rekening. De kosten die zijn gemaakt om jouw pakket te verzenden worden niet vergoed behalve bij een defect artikel. Indien een artikel defect is willen wij je graag vragen om per e-mail of per telefoon contact op te nemen, wij zullen altijd met een passende oplossing komen. Bij een defect artikel vinden wij het fijn om een foto te ontvangen van het defecte artikel indien dit mogelijk is.
INFORMATIE RONDOM GARANTIE, RETOUR EN HERROEPINGSRECHT
Retourneren
Uitzonderingen retourneren
a. wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar;
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
f. prijs gebonden aan schommelingen op de financiële markt;
g. voor losse kranten en tijdschriften;
h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Garantie
1. De geleverde zaak moet die eigenschappen bezitten die de klant op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten. Dit geldt tevens bij bijzonder gebruik, voor zover dit door partijen bij het sluiten van de overeenkomst is voorzien.
2. De ondernemer staat er voor in dat de geleverde zaak voldoet aan de in het aanbod vermelde specificaties. Indien de levering van een besteld goed onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zodanige inspanningen verrichten als de redelijkheid en de billijkheid met zich brengen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen.
3. De ondernemer is jegens de klant ervoor verantwoordelijk dat de door de fabrikant van de afgeleverde zaak bij aankoop toegezegde garantie behoorlijk wordt nagekomen.
VERZENDEN
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Vast tarief: Jouw bestelling wordt op maat gemaakt, daarom hanteren wij een levertijd van maximaal 10 werkdagen.
Ben je niet thuis? Dan proberen onze vervoerders bij de buren te leveren tenzij anders aangegeven. Komt het pakket retour bij Outdoor Luxury wegens niet thuis/niet tijdig afhalen van het pakket dan zijn wij helaas genoodzaakt om bij de tweede verzendpoging de kosten van verzending in rekening te brengen.
Wat zijn de kosten voor verzenden?
Nederland, België, Duitsland, & Spanje.
Bij bestellingen boven de € 200,- betaal je geen verzendkosten.
Voor bestellingen onder de € 200,- bedragen de verzendkosten:
- Pakketverzending (PostNL) € 8,95
Kan ik het artikel komen bekijken?
Dat kan zeker! Het is mogelijk om een afspraak te maken met Nina om een bezoek aan ons magazijn te brengen. Wij zorgen er dan voor dat het artikel klaarstaat zodat je het op je gemak kan bekijken en vragen kunt stellen. Afspraak maken in ons magazijn? Stuur dan een e-mail naar info@outdoorluxury.nl
OVERIG
Kan ik mijn bestelling ook gratis afhalen?
Op afspraak kun je jouw producten ophalen bij ons in Waalwijk. De keuze voor afhalen kun je invullen bij het bestelproces. Afhalen is iedere dag mogelijk, zelfs in het weekend! Afhaalafspraak maken? Stuur dan een e-mail naar info@outdoorluxury.nl
Hoe maak ik een afspraak om mijn bestelling op te halen?
Ophaaladres
Spuiweg 8
5145 NE Waalwijkl